Kde jsou sociologové a psychologové, kteří by přesně a objektivně pojmenovali, proč je dnes naše společnost tak polarizovaná? Co je příčinou jejího
Ve Velké Británii byl zveřejněn děsivý graf. Zobrazuje srovnání úmrtnosti mezi očkovanou a neočkovanou populací na jiné nemoci,
V tomto článku si povíme o souvislostech dvou textů a o závažných skutečnostech, které z nich vyplývají. Vrhají totiž děsivé světlo na všechno,
Ďábel, je ten, kdo se staví proti Pánu a jeho Vůli. Kdo se chce postavit na jeho místo a být chytřejší než On. A přesně to
Na Slovensku bylo zaznamenáno množství slovních, a ojediněle také fyzických útoků na zdravotníky, očkující obyvatelstvo. A
Období pandemie má za následek enormní nárůst psychických problémů. Dramaticky se zvýšil počet telefonátů na linku
Jako výtka vůči neočkovaným byla v médiích uvedena vysoká finanční částka, kterou musí stát vynakládat na zdravotní péči na jednoho covid pacienta v nemocnici. Šlo o částku kolem 11 000 Eur. Bylo to srovnáváno s očkováním, které stojí jen několik desítek Eur a dává záruku, že jen minimum očkovaných se dostane do nemocnice s těžkým průběhem onemocnění. Účelem této informace bylo, aby lidé přehodnotili své rozhodnutí nedat se očkovat a zbytečně nezatěžovali státní pokladnu.
Ve skutečnosti však jde o informaci naprosto nekorektní a manipulující, protože bere v úvahu jen krátkodobé hledisko. Z dlouhodobého hlediska však budou očkování s největší pravděpodobností naprosto stejnou finanční zátěží pro zdravotní systém, jako jsou dnes neočkováni. Jde však o problematiku, o které se samozřejmě nemluví, a právě proto se na ni zkusme podívat trochu detailněji.
Lidé, kteří se dávají očkovat, se rozhodli upřednostnit krátkodobý prospěch před prospěchem dlouhodobým. Rozhodli se dát očkovat proti covidu, vůči kterému budou mít určitou míru ochrany, i když ne ochranu stoprocentní. Pokud se nakazí, slibuje se jim, že nezemřou, neboť průběh onemocnění bude jen mírný.
Ale pozor! Něco za něco! Za výhody vakcinace budou pravděpodobně muset mnozí očkováni zaplatit dosud neznámými, negativními vedlejšími účinky. Projevení těchto vedlejších účinků očekávají i odborníci, jako například pan Krčméry. Ten řekl, že je to něco, s čím je třeba počítat v horizontu pěti let, a že je to daň za výhody, které v současnosti poskytuje vakcína očkovaným.
A tato daň bude muset být zaplacena proto, že dlouhodobé vedlejší účinky vakcín žádný výrobce dosud neprozkoumal a neověřil. A protože tyto účinky nejsou vůbec známy a na maximální možnou míru eliminovány tak, jak se to dosud vždy dělo při standardním procesu testování vakcín, trvajícím 12 let, výrobci vakcín proti covidu za ně neručí. Neručí za to, co se během dvanácti let lidem stane, protože u žádné z dnes používaných vakcín takovéto standardně dlouhé testování neproběhlo.
Z důvodu pandemie udělila Evropská léková agentura pouze výjimku pro jejich použití. Jde tedy skutečně jen o experimentální vakcíny, jejichž účinky měly být za normální situace zkoumány na omezené skupině dobrovolníků standardních dvanáct let, a teprve potom by měly být podle dosavadních pravidel Evropské unie dány do oběhu. To se ale z časových důvodů nestalo a vakcíny jsou používány masově, aniž by se vědělo, jaké mají v dlouhodobém horizontu negativní zdravotní účinky.
A protože určitě nějaké mají a ony se v horizontu dvanácti let začnou v populaci projevovat, výrobci těchto narychlo na trh uvedených vakcín za ně neručí. A neručí za ně proto, aby se vakcínami zdravotně poškození lidé nemohli od nich dožadovat finančního odškodnění. Tímto způsobem se farmaceutické firmy vyhnuly odpovědnosti a odpovědnost převzaly jednotlivé státy.
Trpká pravda je tedy taková, že dnes prožíváme pandemii covidu, potlačovanou neověřenými a experimentálními vakcínami, a zítra, v blízké nebo vzdálenější budoucnosti, budeme s největší pravděpodobností prožívat pandemii negativních zdravotních účinků, způsobených těmito vakcínami. Tomu už ale samozřejmě nebude věnována tak intenzivní mediální pozornost, jaká je dnes věnována počtům lidí s covidem v nemocnici. Potom to bude jen v tichosti probíhající, osobní a individuální boj každého jednotlivce s negativními zdravotními účinky vakcinace, což mnohdy ani záměrně a cíleně nebude spojováno s vakcinací proto, aby za to dotyčným nemusela být vyplácena žádná finanční kompenzace.
Výrobci se zbavili odpovědnosti za vedlejší účinky vakcín ihned. Stát sice převzal tuto odpovědnost, avšak při narůstajícím množství zdravotních postižení, způsobených vakcínami, jakož také při současném enormním zdražování bude mít tendenci vyhnout se vyplácení finančních kompenzací zdůvodněním, že se nejedná o žádnou souvislost s vakcinací. Zejména pokud k tomu dojde po pěti, deseti, nebo dokonce dvanácti letech.
A tak se může stát, že ten, kdo je dnes zodpovědný a dá se naočkovat, může nakonec zůstat ve své odpovědnosti osamocený, protože se jí zřekl výrobce a zřekne se jí i stát. V případě komplikací zodpovědnost všichni odmítnou a přijmout její důsledky bude muset pouze jednotlivec sám. Při hlubším zamyšlení je totiž naprosto absurdní, jsou-li lidé neustále vyzýváni k odpovědnosti, avšak samotní výrobci vakcín jakoukoli odpovědnost odmítají.
Očkovaný je tedy ten, kdo upřednostnil krátkodobý prospěch před prospěchem dlouhodobým a neočkovaný je ten, kdo upřednostnil dlouhodobý prospěch před prospěchem krátkodobým. Neočkovaný je ten, kdo se odmítá stát pokusným králíkem. Kdo odmítá přijmout experimentální vakcínu jako nějakou kočku v pytli a dvanáct let čekat, co z toho pytle na něj nakonec vyskočí.
Závěr je proto jednoznačný. Pokud neočkovaní naplňují nemocnice dnes, očkováni je budou naplňovat zítra. Čili v blízké, nebo vzdálenější budoucnosti. Zátěž zdravotního systému bude naprosto stejná. Na základě těchto skutečností by se měl každý sám a svobodně rozhodnout, zda chce patřit ke skupině očkovaných, nebo ke skupině neočkovaných, a toto rozhodnutí by z hlediska výše uvedených skutečností mělo být politiky i společností akceptováno jako rovnocenné.
Víme však, že se tak neděje. Víme, že vlády jednotlivých států se obklopují odborníky, epidemiology a lékaři, kteří prosazují vakcinaci a vytvořili z ní modlu. Víme ale, že existuje také druhá skupina odborníků, lékařů, vědců a nositelů nobelových cen, kteří odmítají vakcinaci. Avšak jejich hlas je tlumený! Není dovolena široká, celospolečenská a demokratická diskuse mezi odborníky za vakcinaci a mezi odborníky proti vakcinaci, aby si na základě ní mohli občané udělat svůj vlastní svobodný názor tak, jak by to mělo být v každé demokratické společnosti. Názory jedné části odborné veřejnosti jsou glorifikovány a názory druhé části odborné veřejnosti jsou potlačovány a zamlčovány. Viz například případ známého slovenského doktora Bukovského. Preferuje se jen jeden jediný správný názor, jako za totality.
A protože svobodná celospolečenská diskuse dvou názorových skupin odborníků neprobíhá, není proto nic divného, že vznikají nejrůznější divoké konspirační teorie. Že vzniká odpor takzvaných antivaxerů, který je logickou reakcí na prosazování nepřirozeného, jediného správného názoru. Lidé se brání nátlaku novodobého vakcinačního covid fašismu, terorizujícího všechny, kteří mají jiný názor. Vlády nerespektují ústavy a národy se ocitly v novém druhu totality.
Opakem totality je však svoboda, spočívající v právu na vlastní názor, na vlastní přesvědčení a na vlastní rozhodování. Svoboda spočívá v respektování názorů a svobodných rozhodnutí jiných, protože jak bylo uvedeno, z hlediska ekonomického, finančního, hospodářského a zdravotního není mezi rozhodnutím dát se očkovat a nedat se očkovat žádný rozdíl. Není v tom žádný rozdíl, pokud zvážíme nejen krátkodobé, ale i dlouhodobé ukazatele. A proto má být ponecháno na svobodné vůli každého člověka, jaký postoj se on osobně rozhodne zaujmout v této situaci. A jeho postoj musí být pak plně a rovnocenně respektován.
Predstavte si, že máte dve možnosti. Prvá je, že dostanete 80 Eur len tak bez ničoho hneď na ruku. A druhá je, že za určitých podmienok získate prístup k neobmedzeným
Jistě si pamatujete, že rok 2012 byl spojován s koncem světa. Konec světa však nepřišel a ti, co ho očekávali, byli obrácení na posměch. Podle známého mayského kalendáře však rok 2012 neměl být přesným označením dne a hodiny soudu, ale pouze určením období, ve kterém soud nadejde. To znamená, že podle mayského kalendáře žijeme právě v tomto období.
Sibyla zase hovoří o tomto čase, jako o době železných ptáků, létajících po obloze, nebo jako o době, kdy nebude možné rozeznat muže od ženy. Naplnění tohoto poznávacího znaku soudu nepředstavují jen dlouhé vlasy, které dnes nosí stejně muži jako ženy, ale především hnutí gender. Na základě něj si je dnes možné svobodně měnit sexuální identitu bez ohledu na reálné pohlaví. Dnes se lze v souladu s tím oblékat a například učitelé v USA musejí také své žáky oslovovat v souladu s jejich novou identitou.
Máme zde tedy dva znaky, příznačné pro dobu soudu: mayský kalendář, který ji situuje do období roku 2012 a Sibylino proroctví. A podívejme se ještě na třetí, nejdůležitější znak, nacházející se v závěru Nového Zákona, v spise Zjevení Janovo, známém hlavně pod názvem Apokalypsa.
Věřící, ale také mnozí nevěřící vědí, že v Apokalypse se nacházejí popisy toho, co se bude dít ve dnech soudních. A tento spis byl lidem dán proto, abychom podle dějů v něm popsaných poznali, že čas nastal. A když to poznáme, měli bychom se co nejrychleji vnitřně i navenek změnit tak, abychom jsme byli schopni úspěšně projít nastávající dobou soudu.
V souvislosti se všemi výše uvedenými skutečnostmi se v Apokalypse píše: "Způsobuje, že všichni, malí i velcí, bohatí i chudí, svobodní i otroci dali si znak na ruku nebo na čelo, a nikdo nemohl ani kupovat, ani prodávat pokud neměl znak, totiž jméno šelmy, nebo číslo jejího jména."
Při těchto slovech si je třeba v první řadě uvědomit, že byly napsány před 2000 lety tak, že byly jejich pisateli ukázány obrazy naší doby vědeckého a technického pokroku, které však dotyčný nedokázal popsat jinak, než na základě poznání a znalostí své vlastní doby. Proto to zní do určité míry tajemně, a proto například i Sibyla psala o letadlech, o kterých lidé její doby, ani ona sama nemohla mít žádnou představu, jako o železných ptácích. Toto je třeba mít na zřeteli a z tohoto úhlu pohledu se podívejme na zmíněná slova z Apokalypsy, a zkusme jejich smysl popsat terminologií dnešní doby. Jejich poselství vzhledem k tomu, co dnes všichni prožíváme, zní:
Nikdo nebude moci nic prodávat ani nic kupovat, když nebude mít odpovídající potvrzení.
Podle tohoto znaku poznáme, že žijeme v době soudu. Poznáme to podle toho, že všude kde se pohneme, se budeme muset prokázat potvrzením šelmy. Ať už je to v obchodě, v restauraci, v divadle, nebo u lékaře. Bez potvrzení nebudeme moci normálně žít a jen s tímto potvrzením nám bude šelmou milostivě darovaná určitá míra svobody.
Nic vám to nepřipomíná? Nedějí se tyto věci v dnešní době?
A pozor! Toto proroctví má i své pokračování, hovořící o tom, jak duchovně dopadnou ti, kteří přistoupí na nátlak šelmy a dají si její znak na svou ruku:
"Po nich následoval jiný, třetí anděl a volal mocným hlasem: "Pokud se někdo bude klanět šelmě a jejímu obrazu a přijme její cejch na čelo nebo na svou ruku, i ten bude pít víno Božího hněvu, které Bůh nalévá neředěné do číše jeho hněvu, a bude mučen ohněm a sírou před svatými anděly a před Beránkem. A dým jejich muk bude stoupat na věky věků a nebudou mít oddechu ve dne v noci ti, co se klanějí šelmě a jejímu obrazu, ani ten, kdo by přijal znak jejího jména."
Přijetí znaku šelmy na ruku a prokazování se potvrzením o absolvování tohoto úkonu při kupování, cestování a podobně, je v Apokalypse označeno jako čin proti duchovní s velmi negativními důsledky. A čím konkrétně je proti duchovní vakcinace a s ní spojená nutnost prokazování se o její absolvování v podobě covid pasů?
Skutečností, vykazujících podezření ze zločinu vůči duchu je více. Vzpomeňme například etický problém, spočívající v tom, že některé vakcíny byly vyvinuty z buněčných linií potracených lidských plodů. Nebo je možné zmínit přítomnost grafenu ve vakcínách, který má nepříznivý vliv na lidský mozek, co znamená, že duch člověka nemůže využívat tento nástroj plnohodnotným způsobem. Dále je to například povážlivé balancování na hranici genetické manipulace lidského organismu. A kromě těchto a ještě dalších nepříznivých duchovních účinků jsou zde i mnohé nepříznivé účinky čistě fyzického, zdravotního charakteru, dokonce i s rizikem náhlého úmrtí.
Je nepochopitelné, že církve nevnímají tyto věci a nezajímají k nim správně stanovisko, ale naopak, souhlasí s tím, a dokonce nabádají k tomu, aby věřící přijímali znak šelmy, a na základě něj mohli bez problémů kupovat, prodávat, cestovat, chodit do restaurací a vést zdánlivě normální život.
Praví pastýři by ale měli jednat úplně jinak! Měli by nabádat k odporu vůči šelmě a její agendě. Vždyť v Novém zákoně, v Apokalypse mají jasně napsáno, že správně koná jen ten, kdo se postaví na odpor vůči šelmě a nepodlehne její nátlaku.
Žel, církve neslouží duchu, ale šelmě a jejím snahám o spoutání ducha. Církví nechrání lidi před šelmou, ale slouží jí a samy jsou pod jejím vlivem. Toto vše není žádný antivaxerský hoax, který je třeba všemožně potírat. Toto jsou skutečnosti, vycházející ze slov Bible, které si může přečíst každý, a které přesně odpovídají tomu, co se dnes děje.
Na základě všech uvedených znaků by lidem mělo být jasné, že žijeme v době soudu, a každý by se měl proto přednostně začít zajímat o to, v čem tento soud spočívá a jak je jím možné projít bez úhony. Zmíněná znamení plnosti času k tomu každého z nás velmi naléhavě vybízejí. A vybízejí nás k tomu proto, abychom tuto vážnou dobu neprospali v obvyklém materialismu a naše osobnost nemusela být ztracena a zatracená.
V čem tedy spočívá podstata současného soudu a jakým způsobem ho můžeme úspěšně zvládnout?
Proroky i Ježíšem Kristem dávno předpovězený soud, kterému je dnes lidstvo vystaveno, spočívá v postupném zesilování tlaku Pánova Světla. Zvýšený tlak Světla přivede v zrychlené míře ke svým plodům a ke svým vnějším projevům vše, co se v nás nachází. A budou to plody dobré, nebo špatné. Budou to plody šťavnaté, zdravé a chutné, nebo plody zkažené, trpké a jedovaté. Ale požívat je bude muset každý člověk sám! A toto, jím samotným vytvořené ovoce, ho buď ještě více povzbudí, podpoří a povznese, nebo ho ještě více otráví a nakonec zahubí.
A proto je v prioritním zájmu každého člověka, aby v dnešní době začal přísně dbát na to, co se nachází v jeho nitru, na co myslí a co jím vnitřně hýbe. Pokud je to radostné, čisté, harmonické a prodchnuto úctou ke Stvořiteli, přinese mu to povznesení a štěstí, o jakém dosud netušil. Pokud je ale jeho nitro, jeho cítění a myšlení neradostné, nečisté, neharmonické a bez úcty ke Stvořiteli, přinese mu to neštěstí, zoufalství, deziluzi a nakonec zhroucení osobnosti.
Soud tedy spočívá v tom, že nám přisoudí štěstí, nebo záhubu prostřednictvím toho, co se nachází v našem nitru a co v něm živíme.
Je to všechno velmi prosté a jednoduché. Ti, kteří budou vnitřně čistí, radostní a harmoničtí, budou dotykem paprsku Pánova Světla v soudu přivedeni k vrcholu radosti, čistoty a harmonie, což povznese jejich osobnost do nebývalých výšek. Ti však, kteří budou vnitřně nečistí, neradostní a neharmoničtí, budou dotykem paprsku Pánova Světla v soudu přivedeni k vrcholu neradosti, disharmonie a nečistoty, což nakonec definitivně zlomí a rozloží jejich osobnost.
Těch, kteří budou mít lásku ke Stvořiteli a odhodlání žít podle jeho Vůle, přivede záření paprsku Pánova Světla k věčnému bytí v blízkosti Boží. Těch však, kteří budou mít lásku jen k věcem materiálním, přivede záření paprsku Pánova Světla ke konečnému zániku materie. Co v sobě živíme a co v sobě skrýváme dojde pod tlakem Světla ke svému vrcholu, a buď nás to povznese, nebo zničí. A na základě toho také poznáme, zda jsme uznávali hodnoty pravé, nebo nepravé.
Milostiplnost dění nastávajícího soudu spočívá v tom, že ať už bylo v naší minulosti cokoli a ať už jsme byli jakýkoliv, pokud se v probíhajícím soudu zaměříme výše uvedeným způsobem pouze k dobru, v posílení paprskem Hospodinova Světla budeme skrze dobro v nás vysoko povzneseni, ačkoli i v této poslední chvíli. Pokud ale čas milostiplnosti promrháme a zůstaneme vnitřně takoví, jací jsme, všechny naše chyby, posíleny paprskem Pánova Světla v nás dojdou ke svému vrcholu, a to nás zničí.
Buďme si tedy dobře vědomými toho, čemu budeme v dnešní době duchovně vystaveni. Ukliďme proto své nitro, vyčistěme ho a slavnostně ho vyzdobme, protože v louči Světla přichází Pán a přináší soud, aby v něm pozvedl vše, co je dobré a dohnal k sebezničení vše, co je špatné.
Neustále žasnu nad tím, jak jsou mnohé současné významné osobnosti absolutně nevědomé v základních otázkách bytí. Dosáhly sice